120th anniversary of Schwarzkopf
Aktualitások | Schwarzkopf 120 év

Schwarzkopf: 120 év innováció

Az első sampon, az első hajlakk, globálisan elismert hajfestékek és egy új fogalom a szépségre, ami semmihez sem hasonlítható: A Schwazkopf történetét az innovációk ihlették. 120 év Schwarzkopf – 120 év szenvedélyes elkötelezettség az egyéniség, a kreativitás, a divat és a kor szelleme iránt

A Schwarzkopf sikersztorija ezen bolt előtt kezdődött.

A Schwarzkopf sikersztorija ezen bolt előtt kezdődött.

Minden 120 évvel ezelőtt, egy kis berlini drogériával kezdődött: Hans Schwarzkopf feltalálta az első úttörő hajápolási termékeket és nem sokkal ezután már globálisan keresték őket. Ma már a Schwarzkopf márka a Henkel részét képezi – és nemzetközileg a legelismertebb cégek közé tartozik. Innovációi a hajápolás, hajformázás és hajfestés területein forradalmiak.

Sokkal többet jelentenek, mint csupán termékek: az egyéni szépséget, a jóérzést és a legjobb éned kifejezését foglalják egybe, mindezeket korlátlan lehetőségekkel.  Csatlakozz a Schwarzkopfhoz egy nosztalgikus utazásra és idézzük fel együtt mi minden történt az elmúlt 120 évben!

1898

Hans Schwarzkopf.

Hans Schwarzkopf, kémikus és gyógyszerész, megnyitotta a „Hajfesték, gyógyszer és parfüm boltot” Berlin-Charlottenburgban a Passauer Straße-n. Vajon sejtette, hogy ez a kis bolt a világ egyik legjelentősebb hajápolási vállalatának az alapköve lesz?

1903

Az első Schwarzkopf shampon.

Az első innováció nincs is olyan messze: Hans Schwarzkopf piacra bocsájtja a por állagú sampont. Egy táska 20 német “Pfennige” (cent), vízben oldódik, és azonnal népszerűbbé válik, mint az akkor elérhető hajszappan. A “Sampon a fekete fejjel” egy pillanat alatt közkedveltté válik.  

1927

Az első folyékony sampon

A következő vakmerő bevezetés a Schwarzkopf vállalat életében az első folyékony sampon az európai piacon.


 

1933

Ezt követi a világ első szappanmentes és nem lúgos kémhatású samponja az ”Onalkal”, ami az összes modern sampon alapjaként említenek. A hajápolás mellett a dauerolt hajra való termékekre is kiterjesztik a termékcsaládot.

1947

Az első Schwarzkopf hideg dauer

Az ”Onaltherma-val” a Schwarzkopf bevezeti az első hideg dauert a német piacon. Így 100 fokos hő nélkül is elérhetővé teszi a hullámokat. Ezzel párhuzamosan megjelenik a ”Poly Color” a hajfesték a végfelhasználók számára.

1949

Schwarzkopf tubusos Schauma Creme Schaumpon

A Schwarzkopf bemutatja a ”Schauma Creme Schaumpon-t” tubusos csomagolásban a német piacnak. Hatalmas sikerrel: a ”Schauma” márka Nyugat-Németországban egyet jelentett a samponnal, és megalapította a sampon tömegpiacát Németországban.

1955

Az első Schwarzkopf hajlakk

A hölgyeknek többé nem kell félniük a széltől vagy az időjárási viszonyoktól, mert bevezetésre került a ”Taft” az első ”folyékony hajhálót”. A háború utáni ”Wirtschaftswunder”-t (gazdasági csoda) ünneplő országban egy új német igét találtak fel: ”taft”, jelentése ”hajlakkal megtartani a hajat”.

1968

A Schwarzkopf megalkotja a ”Palette Color Shampoo-t”. A Palette hajfesték termékcsaládjai a mai napig elérhetőek.

1974

A ”Schwarzkopf módszer” bemutatásra került - az új szisztematikus koncepció a dauerolt haj köré épül, magába foglalva a harmóniát, technológiát és újításokat.

1987

Környezetbarátság: a Schwarzkopf az első nemzetközi kozmetikai gyártó, aki az olyan társadalmi szempontból fontos témákra reagál, mint a fenntarthatóság. ”Drei Wetter Taft” hajlakk teljes egészében CFC-mentes hajtóanyagot tartalmaz.

1995

Henkel vállalat

A düsseldorfi székhelyű Henkel vállalat átveszi a Schwarzkopf-ot és Európa vezető hajápolási cégévé válik.

1998

Az első hajszín regeneráló krém

Természetesen, a Schwarzkopf a 100. születésnapját egy újabb termék innovációval ünnepelte, amely a ”Re-Nature” volt, az első hajszín regeneráló krém ősz hajra.

A formulája a levegőben lévő oxigén hatásának köszönhetően visszanyeri a természetes hajszínt.

2004

got2b - egy fiatal márka

got2b - egy fiatal márka, amely felveszi az utcai stílus trendeket - bemutatkozik az európai kiskereskedőknek.

2016

Million Chance jótékonysági kezdeményezés

A nők helyzetének megerősítése: a Schwarzkopf bejelentette a "Million Chance" jótékonysági kezdeményezést. A helyi és nemzetközi segélyszervezetekkel együtt a Schwarzkopf olyan projekteket valósít meg, amelyek a lányokat és a nőket támogatják szerte a világon a sikeres szakmai élet és a személyes jövő építésében.

2007

Armin Morbach kifejlesztette az új Schwarzkopf Looks megjelenést. A haj szakértő forradalmasítja a trendeket hordható frizurákba, amelyek egyszerre elbűvölőek és modernek. A megjelenéseket nemzetközileg elismert fotósokkészítették, mint például: Patrick Demarchelier.  

2017

Schwarzkopf - ColorExpert

A fodrászszalonok legújabb hajfestési trendjét a Schwarzkopf eljuttatja az otthonokba: a Color Expert az izgalmas hajszíneket az intenzív hajápolással ötvözi. A 3 lépcsős OMEGAPLEX® technológia védi  & megerősíti a mikro-kötéseket hajfestés közben. Az eredmény sugárzó hajszín és tökéletesen ápolt haj.

2018

A Schwarzkopf az innovációk egy iránymutató mozgatórugója. A 120. születésnapot megbélyegezve, a márka a #createyourstyle kampányával az egyedi szépségeket ünnepli -  az ideáloktól és a szépség trendektől eltérően. A sokszínűség, a hitelesség és a magabiztosság került a középpontba. Ami igazán fontos, hogy a stílus legyen szórakoztató. És a Schwarzkopf továbbra is hozzá akar ehhez járulni.  

Fedezze fel: