Schwarzkopf: 120 év innováció
Az első sampon, az első hajlakk, globálisan elismert hajfestékek és egy új fogalom a szépségre, ami semmihez sem hasonlítható: A Schwazkopf történetét az innovációk ihlették. 120 év Schwarzkopf – 120 év szenvedélyes elkötelezettség az egyéniség, a kreativitás, a divat és a kor szelleme iránt
A Schwarzkopf sikersztorija ezen bolt előtt kezdődött.
Minden 120 évvel ezelőtt, egy kis berlini drogériával kezdődött: Hans Schwarzkopf feltalálta az első úttörő hajápolási termékeket és nem sokkal ezután már globálisan keresték őket. Ma már a Schwarzkopf márka a Henkel részét képezi – és nemzetközileg a legelismertebb cégek közé tartozik. Innovációi a hajápolás, hajformázás és hajfestés területein forradalmiak.
Sokkal többet jelentenek, mint csupán termékek: az egyéni szépséget, a jóérzést és a legjobb éned kifejezését foglalják egybe, mindezeket korlátlan lehetőségekkel. Csatlakozz a Schwarzkopfhoz egy nosztalgikus utazásra és idézzük fel együtt mi minden történt az elmúlt 120 évben!
1898
Hans Schwarzkopf, kémikus és gyógyszerész, megnyitotta a „Hajfesték, gyógyszer és parfüm boltot” Berlin-Charlottenburgban a Passauer Straße-n. Vajon sejtette, hogy ez a kis bolt a világ egyik legjelentősebb hajápolási vállalatának az alapköve lesz?
1903
Az első innováció nincs is olyan messze: Hans Schwarzkopf piacra bocsájtja a por állagú sampont. Egy táska 20 német “Pfennige” (cent), vízben oldódik, és azonnal népszerűbbé válik, mint az akkor elérhető hajszappan. A “Sampon a fekete fejjel” egy pillanat alatt közkedveltté válik.
1927
A következő vakmerő bevezetés a Schwarzkopf vállalat életében az első folyékony sampon az európai piacon.
1933
Ezt követi a világ első szappanmentes és nem lúgos kémhatású samponja az ”Onalkal”, ami az összes modern sampon alapjaként említenek. A hajápolás mellett a dauerolt hajra való termékekre is kiterjesztik a termékcsaládot.
1947
Az ”Onaltherma-val” a Schwarzkopf bevezeti az első hideg dauert a német piacon. Így 100 fokos hő nélkül is elérhetővé teszi a hullámokat. Ezzel párhuzamosan megjelenik a ”Poly Color” a hajfesték a végfelhasználók számára.
1949
A Schwarzkopf bemutatja a ”Schauma Creme Schaumpon-t” tubusos csomagolásban a német piacnak. Hatalmas sikerrel: a ”Schauma” márka Nyugat-Németországban egyet jelentett a samponnal, és megalapította a sampon tömegpiacát Németországban.
1955
A hölgyeknek többé nem kell félniük a széltől vagy az időjárási viszonyoktól, mert bevezetésre került a ”Taft” az első ”folyékony hajhálót”. A háború utáni ”Wirtschaftswunder”-t (gazdasági csoda) ünneplő országban egy új német igét találtak fel: ”taft”, jelentése ”hajlakkal megtartani a hajat”.
1968
A Schwarzkopf megalkotja a ”Palette Color Shampoo-t”. A Palette hajfesték termékcsaládjai a mai napig elérhetőek.
1974
A ”Schwarzkopf módszer” bemutatásra került - az új szisztematikus koncepció a dauerolt haj köré épül, magába foglalva a harmóniát, technológiát és újításokat.
1987
Környezetbarátság: a Schwarzkopf az első nemzetközi kozmetikai gyártó, aki az olyan társadalmi szempontból fontos témákra reagál, mint a fenntarthatóság. ”Drei Wetter Taft” hajlakk teljes egészében CFC-mentes hajtóanyagot tartalmaz.
1995
A düsseldorfi székhelyű Henkel vállalat átveszi a Schwarzkopf-ot és Európa vezető hajápolási cégévé válik.
1998
Természetesen, a Schwarzkopf a 100. születésnapját egy újabb termék innovációval ünnepelte, amely a ”Re-Nature” volt, az első hajszín regeneráló krém ősz hajra.
A formulája a levegőben lévő oxigén hatásának köszönhetően visszanyeri a természetes hajszínt.
2004
got2b - egy fiatal márka, amely felveszi az utcai stílus trendeket - bemutatkozik az európai kiskereskedőknek.
2016
A nők helyzetének megerősítése: a Schwarzkopf bejelentette a "Million Chance" jótékonysági kezdeményezést. A helyi és nemzetközi segélyszervezetekkel együtt a Schwarzkopf olyan projekteket valósít meg, amelyek a lányokat és a nőket támogatják szerte a világon a sikeres szakmai élet és a személyes jövő építésében.
2007
Armin Morbach kifejlesztette az új Schwarzkopf Looks megjelenést. A haj szakértő forradalmasítja a trendeket hordható frizurákba, amelyek egyszerre elbűvölőek és modernek. A megjelenéseket nemzetközileg elismert fotósokkészítették, mint például: Patrick Demarchelier.
2017
A fodrászszalonok legújabb hajfestési trendjét a Schwarzkopf eljuttatja az otthonokba: a Color Expert az izgalmas hajszíneket az intenzív hajápolással ötvözi. A 3 lépcsős OMEGAPLEX® technológia védi & megerősíti a mikro-kötéseket hajfestés közben. Az eredmény sugárzó hajszín és tökéletesen ápolt haj.
2018
A Schwarzkopf az innovációk egy iránymutató mozgatórugója. A 120. születésnapot megbélyegezve, a márka a #createyourstyle kampányával az egyedi szépségeket ünnepli - az ideáloktól és a szépség trendektől eltérően. A sokszínűség, a hitelesség és a magabiztosság került a középpontba. Ami igazán fontos, hogy a stílus legyen szórakoztató. És a Schwarzkopf továbbra is hozzá akar ehhez járulni.